.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرد بابلي از دست سارقان جان سالم به در برد
مرد 36 ساله بابلي در حالي از دست سارقان جان سالم به در برد كه 4 سارق مبلغ 47 ميليون ريال اين فرد را به سرقت بردند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، «ح- قاسمي» كه بزاز است در مورد چگونگي اين حادثه گفت: چند روز گذشته اين مبلغ پول را از بانك گرفتم، خواستم

مرد 36 ساله بابلي در حالي از دست سارقان جان سالم به در برد كه 4 سارق مبلغ 47 ميليون ريال اين فرد را به سرقت بردند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از  فارس، «ح- قاسمي» كه بزاز است در مورد چگونگي اين حادثه گفت: چند روز گذشته اين مبلغ پول را از بانك گرفتم، خواستم فاصله بانك تا منزل را پياده طي كنم كه در مسير، پيكان سفيد رنگي با مدل بسيار پايين با 3 سرنشين توقف كرد و من هم بدون هيچ اطلاعي سوار خودرو شدم. راننده خودرو، سر صحبت را با اين جمله كه «ما هم يك چك داريم كه مي خواهيم آن را در همين بانك نقد كنيم» باز كرد. آنها سپس، با تلاش مردي كه در كنار دستم نشسته بود مرا با تهديد چاقو و پارچه اي كه آغشته به مواد بيهوش كننده بود، به محل نامعلومي بردند.
وي ادامه داد: بعد از دو بار جا به جايي مكان، متوجه شدم كه به طرف بابلسر در حركتيم. آنها در حوالي اين شهر مرا به باد كتك گرفتند و نزديك رودخانه بابلسر رهايم كردند.
اين مالباخته اضافه كرد: از مردم خيلي كمك خواستم، ولي عابران توجهي به من نمي كردند تا اينكه با كمك يك جوان، خانواده ام را در جريان اتفاقات قرار دادم. سپس به اتفاق خانواده ام به پاسگاه مراجعه و از دست افراد ناشناس شكايت كردم، اما تاكنون ردي از سارقان توسط پليس پيدا نشده است. حتي آنها در طول اين مدت در تماس تلفني اعلام كردند كه اگر به شكايتم ادامه دهم، اعضاي خانواده ام را خواهند كشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.